vilken helg !

Joakim Nilsson Karlsson min söta lilla vän GRATTISfödelsedagen & hoppas du får en underbar dag !
Grattis till ditt inhopp och mål idag :D

klockan har precis slagit 01.39 och jag ligger i joakims säng och väntar på att jag ska
bli trött så jag kan sova lite denna natten med :) brukar fungera bra när man sover med
honom :) . kvällen har spenderats hos jockes farbror andreas och hans sambo ann-sofie med
dottern matilda 2,5 år, supersöt btw !

imorgon kommer jockes släkt och det blir kalas för honom, Jag stannar i höör tills på måndag morgon
då det är dags att åter igen ta mig till skolan och gapa sönder de sista två veckorna som jag har kvar
i skolan innan STUDENTEN !

<3



nej nu ska vi sätta på en film eller ngt liknande :D . sovgott !!

puss / en glad karro

Kommentarer
Postat av: Jenni

låter som om du haft en underbar helg :D

och i morgon då jävlar!

LÄNGTARLÄNGTARLÄNGTAR! <3

2010-05-30 @ 14:11:31
URL: http://jennicarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0