på egna ben

på egen hand
ska vi se till att ro serien i land .


vilken kanonhelg !
började med valborg i lund i fredes riktigt kul
med underbart sällskap, men måste påpeka att
min och martins promenad var pricken över i:et
och det var längesen jag skrattade så mkt :) .
aif det blev en sen kväll som efter hässleholm-
lund-hässleholm-qbar slutade i evelinas lägenhet
ätandes macka och kladdkaka ! Tack för dagen .

lördagen började med match och trots party dagen
innan blev det en vinst med 3-1 kanon och helt underbart :)
det skulle bli en lugn kväll men nej vad tråkigt, slutade på
björket med lina,jossan&gabby och efter förfest även med
jocke,andreas&christian. Kvällen slutade i familjen nilssons hus
för alla utom lina&gabby, och trots noll sömn den natten
klarade karolina av att spela match igår också.

och med nytt spelsystem ägde vi matchen och vann med 2-o
underbar seger och kul att u-laget kunde ta poäng!
somnade ganske omgående igårkväll & imorse bar det av till
praktiken klockan åtta "!

imorgon är jag ledig så ska spendera dagen med mammsen i helsingborg
jag hoppas på en toppendag, i love you mum.



Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag sova tror jag :)

FC Hessleholm


ha det bäst / puss karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0