taaaack

en jätte trevlig dag ! skolan gick som den gick jag tog mig igenom den !
idag har jag varit och köpt min balklännig och jag blev riktigt nöjd :) .

Eftermiddagen flöt på som vanligt och vid sex kom min bästa lina
håkansson och hämtade mit och vi fick en pratstund på ca tv och en
halv timme och gud vad jag är glad att jag har dig du är bra !

Och nu är jag på riktigt bra humör efter att jag har pratat med Abdi
(av alla människor) i telefon i en halvtimme typ och ja just det jag fick
inte nämna hans namn här men oj det gjorde jag visst ändå , sorry !

nu ska jag gå ner och drcika ett stort glad vatten :D och sen ska jag försöka
läsa min bok så den blir klar någon gång ! :) .

dagens ;D

puss / karrou

Kommentarer
Postat av: lina

2010-03-03 @ 16:05:11
URL: http://lhaina.blogg.se/
Postat av: lina

Du är fan bäst karro !

I lööööööööööve you (K)

2010-03-03 @ 16:06:02
URL: http://lhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0