idag är en bra dag

Idag har det varit en bra dag , hela långa dagen dessutom .

I skolan fick vi våra studentgrejer och alla har varit på
toppen humör . Hela dagen har vi spenderat på att prata
och längta till studenten och ja det är inte långt kvar nu.
87 dagar totalt och 24 skoldagar för vår del !

Och jag har bestämt mig för en sak, för idag har jag mått
väldigt bra jag trivdes i skolan och det var längesen vi hade
det så bra som vi hade det idag . Jag hade hoppats på att vi
kunde fortsätta ha det såhär för om jag ska vara ärlig inerst
inne älskar jag er alla och vi har så lite tid tillsammans nu
så det vore bara dumt att slösa den på att irritera varandra.

Jag tänker iaf göra mitt bästa, inga sura miner och inget tråkigt
snack överhuvudtaget . Jag vill trivas sista tiden och jag är rätt
säker på att alla ni andra också vill det :D  så nu tar jag mig i
kragen och låt oss leva varjde dag som en fest ! I MISS YOU ALL <3


Annars har jag spenderat dagen med att plugga och återigen plugga.
förutom nu när jag var och träffade lila arvid , han är en vecka gammal
och väger 2500 g , snacka om ett litet knyte , åh sötnos jag vill med ha
bebis !

Ha en bra kväll/morgondag och vecka , man vet aldrig när jag skriver igen ;D .

puss / karrou

Kommentarer
Postat av: jenni

<3

2010-03-16 @ 20:58:05
Postat av: jenni

<3

2010-03-16 @ 20:58:28
Postat av: Anonym

<3

2010-03-17 @ 09:19:30
URL: http://karolinaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0