i said godday

vilken härlig dag det har varit :)
lång dag mellan 08.15-15.30 men det har varit en bra dag
så det gjorde inte så mkt .
Det är verkligen inte mkt kvar av skolan nu och även fast
man är trött och inte vill gå dit utan ligga och sova så tar man
ändå sig dit för att spendera så mkt tid som möjligt med klassen !
Helt underbart är det .

jag längtar till lördag då blir det party&grillande med tjejerna i klassen
bland annat och på fredag spenderar jag kvällen och ja antagligen natten
i Finjacity med min väl linahåkansson !



Fick reda på en sorlig händelse idag i skolan, en liten pojke fyra år gammal
har dött :/ . det kändes , jag hade han på min praktik i ettan och även fast
jag bara var där i tre veckor så beror dom små söta barnen. Vila i fred lilla
vännen <3


puss/karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0