först och främst

måste jag säga grattis till min kusin som fick en liten pojke imorse :*

sen måste jag också säga att jag älskar vädret !

måste också säga att jag ska bara stå ut med skolan i 23 skoldagar till :D

Nu har jag varit ute och promenerat i det underbara vädret , sitter just nu
ensam hemma och med musik är det mer än underbart , mamma och jossan
är och gympar och pappa är hos tandläkaren :) .
Jag gillar att vara ensam hemma, inget väsen bara det man själv vill
ska låta :D . hiiih.

Här hemma bara renoveras det hela tiden , börjar bli trött på det men det kommer
bli fint till slut hoppas jag, just nu hålls det på att läggas nytt golv i köket sen är de
nästan helt klart !

Utan några kommentarer bara mina ..
jag står inte ut med skolan
inte med plugget
inte med arbetena
inte med lärarna
inte med folket
inte med rasterna
inte med någonting alls !

Helgerna och fritiden räddar mig och om fyra veckor är det
APU och det tacka vi gud för, eller ja vi tackar skolledning :P .

puss / karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0