:D



jag tycker om dig och du är underbar :')

dagen har varit bra solat och badat hela dagen förutom att julia&jossan&jag
tog en runda ner på stan, köpte ett par nya bikinibyxor för ca 30 kr ett bra
kap tyckte jag så nu ska jag hitta en snygg överdel också sen är allt klart
inför sommaren 2010, om den nu kómmer någon gång.

sitter nu och planerar lite och jag tror det kommer bli väldigt välldigt roligt
bara alla är på bra humör så löser sig resten ska ni se ;D .

imorgon är det VIKTIGT match hemma mot Osby innan uppehållet börjar
och jag har faktiskt längtat efter det här uppehåller och ja det är ju åhus
om tre veckor så det kan inte bli mkt bättre nu faktiskt ;) . hihi.

puss/ karrrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0