vilken helg !

Detta har faktiskt varit en bra helg och ja det gillar jag !
I fredes var det på cupen i qpolen, mellan halv fyra och halv tolv !
Ja det var länge men tiden går snabbt när man har roligt och det
får jag väl tacka amanda och sanna för helt enkelt !
Stannade uppe så jag följde med till höör och hämtade jossan
och julia på jägers, tyckte synd om alex om han skulle köra själv.

Vaknade kvart över tolv igår och lina skulle hämta mig vid två
så hade lite tid på mig att fixa lite grejer innan hon kom.
Vi stack och handlade allt till kvällen och körde sedan hem
till Finja och till Lina :).
Klockan sex började vi laga mat och vid sju ramlade brudarna
in för att fira mig och Lina :D . Det blev en väldigt trevlig kväll med
bad i jacuzzi, gott med mat och dricka och sedan utgång, mest för att fira
Min bästalina som fyller nitton år idag ! GRATTIS GUMMAN :D . I LOVE YOU ! <3

 

GRATTIS !!!!!

 

ha en bra kväll alla ! . puss / karrou


Kommentarer
Postat av: Lina

finfina bilder min vän (v.

& tack för kvällen den var bra :D

JAG ÄLSKAR DIG !

2010-02-08 @ 13:44:02
URL: http://lhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0