old time

Ja harregud , dags att skaffa sig en egen dator ? ja det är det ska bara vänta tills efter jag fyllt år så jag kan få lite pengar.

Hittade mina gamla dagböcker från 02-05 ojojoj , mkt tårar och mkt skratt.
Jag har gått igenom väldigt tuffa tider och fattar inte varför jag gnäller över det jag
har nu , för om man jämför detta med då lever jag i paradiset.

Bara det att allt var så mkt lättare innan , man brydde inte sig så mkt om man
bråkade med en vän man hade ju alltid någon annan att leka med och killar
ja de kom och gick för det mesta , skifta från vecka till vecka.
Men nu , sätter dom spår som varar länge och väl , eller ja väl och väl
men spåren är där iaf.

Och jag tror det ligger mkt i som hon sa igår att känslorna finns där det är bara det att
det är svårt att plocka fram dom och för mkt respekt är inte bra och det kommer
bara att såra någon till slut så är det. Men om jag ska vara ärlig kanske det
hade hade varit det bästa.
Bästa vänner är ett starkt ord och ja visst har man använt det till dom man inte är det med
nu tillexempel från högstadiet mm , men ändå jag trodde på orden och nu känns det
bara så dumt , lurad och sårad !

Detta jag ahr skrvit kommer från dagens känslor , alltså fråga inte mig om det imorgon eller
någon gång efter det för det är bara jag som förstår det och kommer förstå det. Jag vill
bara skriva av mig , kanske inte det smartaste stället om man vill undivka en
massa frågor ,men vem bryr sig det är min sida och mina åsikter .
Jag är bara trött på lögner , de borde inte finns !

Kommentarer
Postat av: jenni

konstigt nog känner man sig träffad :O

men ska inte bry mig om de..

jag kan säga att jag också har sådana tankar ibland.

2010-02-02 @ 19:11:52
URL: http://jennicarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej , men du ska inte känna dig träffad för inte ett enda ord i dinna texten handlar om dig ! :)

2010-02-03 @ 11:52:37
URL: http://karolinaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0