Morfar 85

Idag fyller min morfar år , hela 85 år ! Grattis bästa morfar :)

Alltså jag är trött på att en viss person håller på hela tiden det
gör mig galen ! Och nej jag tänker inte tala om vem det är
men det förstör !

Annars så hoppas jag på att sofa karlsson snart hör av sig
sen att hon kommer hit och följer med upp till morfar och ja
upp till hennes farmor också för den delen.

Efter morfar blir det tr'ning och efter träning följer sofia&julia
med hem och nanna här :D woho ! det gillar vi starkt allihopa :D

nej nu har jag städat mitt rum lite och nu ska jag spendera lite tid
framför datorn och kanske spela lite sonic ;D-

puss / karrou





Jag har fastnat trots att jag inte skulle, men jag gillar det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0