dagen efter

dagen efter man har fyllt nitton känns ändå helt okej .
man blirj u lite smått oroad när min fasters man sitter
och talar om för mig att jag börjar bli gammal och
att jag har nästan hela livet bakom mig , tack för den
och jag som redan hade ångest !

Gårdagen var trevlig ovch blev till slut helt underbart bra !
Började dagen i malmö med skolan där vi kollade på
kälkhockey och rullstolsbasket ! Intressant men lovande
kul att de som har funktionshinder också kan få vara med
och tävla ! Det var lag från Polen,Holland,Norge,Sverige mm :).
COOLT !

Vi fck också nästan tre timmar på stan mellan dessa aktiviteterna
såjag och Sofia "Kalle" Karlsson my beloved friend vi gick i lite
affärer tsm med Veton :) . Hittade ett par skor, en keps ! och
ett par leggins också minsann . Impuls men ändå välbehövt !

Stressa som sören när vi kom hem halv sex i stan och klcokan sex
skulle släkten och mina andra vänner komma :) Det blev en oerhört
lyckad kväll med god mat, mycket skratt och till och med lite allvar
och efter det utgång !
Men jag vill framför allt tacka
Sofia KarlssonSofie BorreJulia LennartssonLina SvenssonEvelina JohanssonJosefin NilssonSimon Nilsson
för en underbar kväll !

Idag blir det till att fira min nästkusin Fanny som fyllde elva igår faktiskt , samma dag som mig !
och imorse ringde farmor , min kusin Magdalena fick en dotter IGÅR på min födelsedag så nu är vi
tre nästkusiner som fyller år den tolfte februari .
Måste dock gratulera till Magdalena och hoppas allt gick
bra och att allt kommer gå bra i framtiden med den lille :)
ikväll ska vi ävenfira Sofia Svensson som fyller arton imorgon , grattis hjärtat ! :) . <3



Ha en bra dag /
karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0