just gonna stand here watch me burn

Jaha tillbaka redan så snabbt ;D .

i af kände att jag var tvungen att skriva av mig lite så välj själva
om ni vill läsa det eller inte ! .
Känner bara att det är tufft nu , jag mår utmärkt men de är tufft !
i ett av fallen borde det bästa vara att bara lägga allt som hänt
bakom oss och sikta framåt för om ni tänker efter lite kan man inte
mista att vi har haft sjukt jälva kul ihop och jag tror inerst inne att vi
skulle nog kunna ha det så kul igen om man bara förlåter. bara satt och
kollade galma bilder och ja vi har hittat på mkt skit tsm och det har
varit underbart och visst har vi haft tider där vi hatat varandra men
framför allt har vi haft tider där vi har älskat varandra och de är ju ändå
dom man ska komma ihåg :) 

i det andra fallet finns det inte något alls att göra , bara stötta och inte
tänka så mkt även fast det är det enda man gör trots att man inte får så
är det så tyvärr men vi har varandra allihopa och det gör oss starkare tsm :) .

/  puss karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0