Back on track

Eller vad säger man när man varit borta från det i typ två veckor. ? Men va fan ,livet har inte tid för datorer just nu . Skolan väldigt mycket nu och efter att inte haft några läxor alls på två år så lägger de allt i början på trean , kanon ! Engelska , religon , historia och samhälle på samma gång jippie jätte kul ju ! Så just nu är det väldigt mycket och jag försöker hänga med så gott det går .

Efter gårdagens träning så har jag ont i hela kroppen och gud vad jag behöver vila från livet en liten stund känner jag . Dags att vinna matcher nu igen också , ja harrgud vad livet stressar . Nej det var nog alltför denna gången ska försöka att komma tillbaka lite tidigare nästa gång :)

puss / Karrou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0