vilken helg

Lagfest igår , och ja man mår väl som man förtjänar idag antar jag.
Började fredag men att åka hem till Stoffe efter Idol , han och Fidde mötte mig på stationen och hem till stoffe.
Kollade film och allmänt chillade lite , sen blev det rätt tidig säng gång. Var sen tvungen att gå upp halv elva för att ta tåget hem och sedan direkt ner till Österås där Champangefrukost/lunch väntade med laget.
Spelade sedan lite fotboll mellan tre och fem , ´efter några snygga mål och sälen av mig och amanda var det bara till att bege sig hemåt och förbereda sig inför kvällen.
Vi fickbeställa mat till 25 pers och även hämta den , vi var på Österås vid halv åtta och då var det smockat av båda herr och damlagsspelre . Måste säga tack för en otroligt bra kväll !

Idag bär det snart av till blåbärsstigen och hem till familjen Brink, där väntar match mellan Man united- Liverpool ! . Ikväll vet jag inte vad som händer , så lite som möljigt antagligen .

Ha det bra ! / karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0