Vilken härlig dag

Ja har sagt det förr och jag säger det igen , vilken härlig dag . Jag vet inte varöfr men mitt humör har verkligen varit på topp idag måste jag säga ! Nu har jag nyss ätit och sitter här lite och gör verkligen inte så mkt om jag ska vara ärlig . Min halsfluss är redan på bättringsvägen tro det eller ej , men får inte träna denna veckan tyvärr . Det göritne så mkt ikväll eftersom Jossan ska sjunga i kulturhuset 18.30 så för en gång skull har jag tid att gå ner och lyssna . Efter det ska jag ner en runda på träningen för att se om något nytt har hänt eller kommer att hända.
Just nu känns allt så fruktansvärt bra , :D och jag är lycklig . <3


det är väldigt korta inlägg nu med tycker jag men va fan har jag inget bättre att skriva så :D .

hejdå /karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0