Very important

Ja just det ja , sitter här och skriver engelska inte allt för kul men det ska vara klart till på måndag och nu hade jag en liten stund över så då kunde jag ju lika bra skriva lite :) Så just nu skriver jag om dödsstraff om vi ska införa det i sverige eller inte. Ganska intressant ämne men jag hade ju gärna gjort något annat än detta.

Halv två är det samling till match , hemma idag mot Vittsjö , nervöst ? Nej inte så ( bull ) asnervös . Ganska så viktig match vinner vi har vi en chans till kval upp till tvåan och det had eju varit så jävla bra. Men osby-skurup matchen spelar också roll , osby får inte vinna och det bästa är om det blir ett kryss i den matchen alltså lika.

Snart dags att äta lite lunch så man är laddad inför matchen & sen är det bara till att bege sig ner till Österås IP. Efter matchen är det hem till kusinen Martin somhar öppet hus/40-års fest . ta en bit mat och något att dricka sen drar jag,syrra´n och eve vidare på fest till Macke, dvs med alex och hans vänner . Alltid lika kul .

Gårdagen blev impuls jag följde med till Fanny och Kalle , kollade film och så fram till halv ett och då hade jag till och med lyckats somna i soffan en gång , kände då att det var dags att pysa hem så jag och alex körde hem och jag däckade ganska så omgående.

Ha det bra / Karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0