Ute i skogen vandrar han omkring..

Han vandrar omkring och han hittar ingenting , not ! Han hittar allt den grabben . Har nu nyss varti ute i skogen med IV-valet , mest med min grupp Simon , Stoffe , Caroline och Camilla :) Skulle göra ngn soppa av de vi hittade i naturen  , typ blåbär, nötter, bokblad rötter från ormbuske :S ja de var inget jätte gott men saften gick att drcika iaf :) Fick även pinnbröd och banan med choklad i , mums !

Simon skjutsade hem mig och Stoffe till stationen , och nu är han här med lillsyrran och jag passade på att sätta mig här lite eftersomjag sedan ska ner och hjälpa pappa vid juniorernas kval match ikväll .Just nu hade man bara velat duscha eftersom man stinker rök men ska ner och grilla korv så det känns onmödigt värre .

Annars leker livet , massa inplanerat nu veckorna framåt känns ändå riktigt skönt :) . Lovet är rätt bokat med , ska till malmö med jossan och eve ngn dag och shoppa , jag och evelina ska hinna med spa , middag och bio ! Sen lite annat smått och gott med , simon och stoffe ska ju lana hela helgen där så ..

Så mens ditt hjärta slår an
passa på om du kan
fånga varje ögonblick

Första gången som du ska hålla nån i hand
Första gången som du ska kyssa någon man
Första gången som du är
riktigt kär
- magnus uggla


Ha det bäst / Karrou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0