STRESS !

Man skulle kunna dö av en hjärtinfarkt någon dag snart så mycket som man stressar med skolan . hela tiden kommer nya saker nya prov och nya inlämningar att göra. Precis gjort klart min engelska till imorgon ,inte kul vet inte om den är godkänd men jag har iaf gjort den. Och det suger.

Annrs ska jag äntligen få träna idag , jag tror jag behöver det för att lugna ner mig lite .
Måste ta tag i det där med att ringa peter eller björn med eftersom det ser ut som om att jag slutar med innebandyn . Är inte så lockande och visst saknar man det lite men man är ju helt utanför det nu , fan varför hade vi inte det gamla laget ? , Jaja det ser ju ut om om ni klarar er utmärkt utan mig och jag önskar er lycka till i serien i alla fall :)

Nu ska jag ta ngt att äta och sen sticka ner på träning , ses sen !

puss / Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0