man borde

Men borde egentligen jobba när man har chansen till det i skolan men nej fan vad tråikgt det är ! . Den som påstod att det är kul på lektionerna eller vänta det är ju kul på lektionerna om man inte jobbar och om inte lärare vid namn Christina tjatar sönder hela lektionen om helt ointressanta saker man blir ju bara så jälva trött !

Ikväll ska jag äntligen leka med min bästa vän igen , ska få se hennes nya hem eftersom hon flyttade i måndes :D . först ska jag nog äta lite med min älskade syster också ., det kan nog bli en bra dag ändå , fast jag är på riktgit bra humör idag ändå så det kan inte sänka mig , ingenting kan sänka mig faktiskt :D .

puss / Karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0