freedagsmyys

Varför göra allt så omständigt ?!. Haha. Jaja nu är allt fixat iaf inför i morgon och istället för att Stoffe komochsov här i natt så sov jag hos honom till idag och han svek för i natt :/ . Jätte tråkigt men ja betydligt enklare inför imorgon . Ja men vad händer nu imorgon då ? Jo , Jag och syrran åker med Simon ner till stationen och hämtar Stoffe och Fidde byter bil till Lina och Jenni sen åker vi till Aquakul !

Idag , har jag inte haft så mkt för mig sov hos Stoffe som jag sa , vaknade rätt tidigt så vi kollade film och tog det bara lugnt till det var dax för attt bege mig till sjukhuset för att möta mamma, så vi kunde ge oss in till stan för en liten macka och köpa armbågsskydd inför helgen , då det är hästveda cupen , känns ju skönt när man inte har heft en enda träning inomhus ännu :P. Haha. Tidig uppgång på söndag då det är samling redan halv åtta på morgonen :O. OMG ! .

Ikväll får det blir arsenal-Liverpool och nu ska jag nog gå och lägga mig och kolla på en film som jag har längtat efter och som jag har suttit och dratt en massa repliker ur idag , Dag-Otto är kung ! .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0