Det börjar bli allvar

& jag har återigen fått halsfluss det är inget kul ! 
Och jag hatar att vara sjuk , det tar på kroppen och på huvudet rent psykist.
och ja just det , jag tar pencillin vilket innebär att jag inte får dricka akohol på vår lagfest.
Och eftersom jag är 18 och bestämmer ltie över mig själv så kan jag ju faktiskt dricka om jag känner mig helt okej . bara inte pappa ska med !

Annars livet , jadu jag vet inte det är nog rätt bra ändå tror jag (: det flyter på .
Ingen tränig denna veckan :( . kanske torsdag om jag har tur men min idrottslärare förbjuder mig att va med på idrotten nu imorgon och på onsdag , okej det är ändå helt okej eftersom jag får sovmorgon i morgon och det behöver ja faktiskt ! Sover för dåligt om nätterna tyvärr . Nej nu ska jag spendera min svensklektion på  facebook istället för på bloggen ;) .

Helgen har varit asbra bort sett från vissa saker , annars har jag umgåts med mina bästa vänner , tack för att ni alltid finns ! <3



Hejdå / karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0