bra kombination

Har nyss ätit en enormt god middag , kyckling potatis och sås ! . Väldigt gott . Annars kom jag hem från kristianstad för en dryg timme sen , efter att ha spenderat natten och kvällen hos hjärtat :') . Kollade fotbollen där igår med Simon och Jossan och efter det blev det film och mycket myys ,som alltid har det varit en underbar natt :) . Nu boder jag göra engelska men jag kan verkligen inte så jag ´vet inte hur det ska bli med den saken . Skit samma! .

 

Jossan är och hyr film och sen kommer hon och då blir det mys med lillan ,och det ska bli skönt. Saknar evelina får va med hennu nu snart , asbra nu när hon flyttat med ju ! :D . Nej nu ska jag kolla resten ,.

Puss / Karrou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0