an other day is gone

and i´m still all alone .

Jaha en ny dag över borde plugga nu och
det är precis vad jag ska göra efter jag har skrivit klart :) .
Idag har varit en deprimerad dag ,
 förutom historian där jag och fija hade kul iaf .
Har pratat lite med Lina idag och med Sofia
 tack mina vänner det behövs även fast man inte
säger så mkt vettigt.
Men framför allt har jag gått en lång runda med mamma
där hon försökte förklarar varför jag mår som jag mår
och jag tror att hon lyckades för nu klarnar det mesta
även fast jag fortfarande mår dåligt har jag iaf en
anledning till det och det känns lite skönt. Det som nu
återstår är att prata med C . Jag saknar honom.

Jaja , i helgen hoppas jag på cup i växjö annars vet jag inte
vad som händer . Usch jag saknar min gamla värld .

hej / karro

Kommentarer
Postat av: Lina

Saknar dig! finns om du vill prata <3

2009-11-17 @ 11:30:26
URL: http://linasvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0