En saknad vän med körtelfeber & 23 dagar till vi åker !

Idag hade vi vår sista fotbollgymnasie lektion och det var faktiskt trevligt och rätt kul . Avslutade med Hälge och jag tabbade mig stort och gjorde så att jag och Calle förlorade , eller jag vi blev ju trea men ja det var mitt fel att vi förlorade , FÖRLÅT ! .

Annars är skolan rätt chill just nu , vi gör inte så mkt har jag kommit på , eller jo på engelskan men inte på det andra lektionerna och det är super skönt .

Evelina har fått körtelfeber & jag sknar henne enormt mkt för jag har inte träffat henne på EN VECKA !!!!! omg , jag får ringa henne ikväll och prata lite för fy vad jag saknar henne , vi som bara har 23 dagar kvar till vi åker nu   , ja harregud .

Nu ska jag åka till Mala och kolla på Alex när han spelar fotbollsmatch , typ första gågen på fem år ska bli kul och se :) , sen väntar så ska det låta och mat hemma med mamma och pappa , det blir mys ikväll .

puss*k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0