Kan det va kärlek ?

Livet det är fan inte enkelt , och varför är det inte det ?
Jag menar egentligen vi är välinte skapta för att få ett helvete eller hur ? .
 Hela livet går ut på kärlek , hela livet handlar om att hitta "den rätte" om det nu ens finns något som heter det .
 Alla filmer handlar om kärlek ,
alla sånger handlar om kärlek ,
alla texter handlar om kärlek .
Om nu kärlek har så stor betydelse i våra liv , varför är det då så svårt att hitta ?
Det finns så många frågor på det här och så lite svar .
 De flesta har varit kära någon gång och de flesta har nog också tyvärr fått hjärtat krossat ,
 både killar och tjejer även fast vi nu tjejer uttrycker oss mer än vissa killar.
Men som jag pratade om med min syster ,
 jag är rädd för att skapa ett förhållande nu , så sent i livet ,
då skrattade hon , vadå sent i livet man har ju hela livetpå sig det är nu man ska leva lite som man vill och sen kommer den rätte att dyka upp antar jag .
Varför skynda på ? 
när tiden enda snart är här ?

Första gången som du ska hålla någon i hand ?
Första gången som du ska falla ner i gråt ?
Första gången som du ska kyssa någon man ?
Första gången som du ska be någon om förlåtelse , 
Första gången som du är riktigt kär
Ibland är livet orättvist , och är det som doms'ger att allting blir så bra när man hittar "han" ?
 Och när hittar man "han" hur länge ska man vänta ?
ska man leta eller bara sitta ? Jag har inte hittat "han", tror jag .
Man har kanske det , fast man vet inte det själv riktigt , han är närmare än vad man tror ! .

Just nu är Magnus Uggla högt upp på min lista .

Kärlek är vänskap , kärlek är hat , kärlek är allt !
BF2b , Vännerna ,du - ni är min kärlek lämna mig aldrig.
                
                          
                                    
                                              

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är när man slutar leta som man hittar "han". Men man kan aldrig vara säker på att det är den rätta för det kanske bara är den rätta för stunden liksom. men jag håller med om att det är läskigt att skaffa ett förhållande, men man kommer över rädslan. man måsta bara ta det lite chill & låta livet ha sin gång, inte tänka & inte oroa sig så mycket. leva livet & sen en dag står du där med allt du önskat dig !

2009-02-23 @ 15:27:41
Postat av: nenni

jag lämnar dig inte

<3

det lovar jag!

2009-02-23 @ 15:36:46
URL: http://jennicarlsson.blogg.se/
Postat av: Sv; nenni

tack älskade <3

2009-02-24 @ 18:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0