helt slut !

Väla hela dagen med mamma , jossan och evelina :) . Svängde även
inom hyllinge och det lilla köpcentret som var där och faktiskt så hittade
jag nä'sta alla mina grejor som jag köpte där . Bästa köpet idag är nog
nya PEAK tjocktröjan den andra är så sleten ! . Annars en kofta,klänning&tröja
var det som blev inhandlat. Tyvärr hittade jag inte det jag letade efter så jag
får ta en sväng ner till stan imorgon med tror jag :P .

Vill tacka mina underbaraste vänner Lina och Jenni för gårdagen , det var
jätte kul . Matlagning och massa , MASSA snack om ALLT och INGET  !
Fan vad jag gillar er ni får mig på så grymt bra humör  . tack ! .


bilder från jenni , mer hittar ni på hennes blogg .
www.jennicarlsson.blogg.se

ikväll blir det film och glass hos bästa vän :) . <3

puss / karrou

Kommentarer
Postat av: jenni

love you (v.

2009-12-29 @ 20:21:44
URL: http://jennicarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0