usch och fy !

Jaa det är vad man kan säga om igår kväll , satt vid datorn och sen skulle jag gå och lägga mig .
först springer en stor spindel ut från mina kuddar ! jag får panik skriker och mamma kommer in
och dödar den ! inte nog med det , sen kommer en ännu större ut och springer och jag får ännu mer
panik tårarana bara rinner på mig , ( ni som har missat de så har jag en enorm fobi för spindlar )
ja i alla fall så hinner den undan och gömma sig någonstans , och jag vågar inte sova på rummet
så det slutar med att jag ligger i soffan där nere och sover , eller ja försöker sova inte så jätte lätt , vaknade
sex imorse när pappa skulle iväg så har varit vaken sen dess ungefär , ingen jätte bekväm sovplats direkt.

Idag är det fint väder och jag ska i alla fall sola så mkt jag kan !  , fast först på min lista står ändå att
städa rummet , här ska fan inga spindlar komma in ! , usch vad jag inte tycker om dom ! onödiga små
äckliga djur .

Solen skiner och jag ska börja städa så fort jossan har vaknat så jag kan sätta p ålite hög musik och
så annars blir det så tråkigt att städa , ikväll är det träning med och det gillas starkt !



ÄLSKA DETTA VÄDRET !

puss*k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0