Underbart

Ja ni vet hur jag att jag var fest sugen , japp nu är klockan 03.09 och jag har precis kommit hem ..
kv'llen började med att va hos evelina , men jossan,julia,julia, fija ,fanny och det var super trevligt , det var för att fira eves födelsedag :D , började med att äta mat , taco stod på menyn och det var väldigt gott . Efter det blev det mamma mis och sen ABBA singstar och v'äldigt mkt skratt som alltid , helt underbart kul !  efter många om och men sluta det med att jag och fija och jossan åkte med julia hem från eve och släpptes av vid kalle och fanny där vi möttes upp av brossan och kalle , upp på en fest och träffade lite folk inget kul folk , kan bero på att alla var bra äldre 'än oss också men träffad på malin och fanny och dte var trevligt :D . sen blev det qbar där till och med lillsyrran kom in på mitt pass ! , wow för det hade riktigt kul och ja nu har vi precis kommit hem däri från och nu ska jag gå och lägga mig , imorgon vblir det kolla B-laget klokcan två och sedan kolla herrarnas premiär klockan fem , alltså går hla morgon dahen åt itll fotboll .
ja kan också meddela att jag har inte en aning om hur dettta inlägget blev eftersom jag inte är fullt nykter när jag skriver det men jag hoppas det är läsbart i alla fall ! , med det säger jag godnatt ! ,

puss*k.nilsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kom in inte in på ditt pass jag behövde inte visa ngt ;)

2009-04-20 @ 10:44:57
URL: http://joseeefiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0