sommarlov ? ja tack.

Ja tack dte hade suttit så jävla skönt just nu . Alla går ändå bara här hemma och suckar .
Dagen har varit bra , gick till skolan och hade engelska imorse sen hämtade Kim mig och vi körde till Kristianstad för att åka hem till Stoffe , skulle plugga men vi orkade verkligen inte och vi förtsod inte allt heller , I alla fall blev det film och fika , hoppade studmatta och tjatade en massa. Sen skjutsade Kim mig till skjukhustet och jag gick in för att hälsa på mamma lite :) , bestämde mig för att åka samma tåg som mamma hem klockan 16.23 så jag hade två timmar på mig att göra lite allt möjligt , satte mig och åt & läste lite i min bok då fick jag besök så jag satt och snackade i en tjugo min med dom och sedan gick jag till stationen och satt där i en timme och bara läste min bok :) ! ,

gud vad jag längtar till sommaren nu , jag ska nog ta och sova eller ngt för jag är så trött och lite irriterad och detta kommer inte sluta bra om jag är upp länge till så vi gör väl det som är bäst för alla , jag är sugen på fest med , et var längesen nu ! .




puss*k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0