åttonde januari

har nu gått åtta dagar på det nya året och jag trivs som fisken i vattnet än sålänge :)
tänkte att jag skulle bättre på mig själv med bloggen lite eftersom det faktiskt är rätt
så kul att skriva av sig lite ibland :) .

Syrran har ju hittat det här med design och grejer så hon får fixa den till mig sen , min
börjar bli lite löjlig tycker jag :p
Ikväll kommer äntligen min älskling hem , hanhar varit i sälen nu sen förra torsdagen ,
aldelles för länge har han varit iväg !
Men och andra sidan är det ju ändå då man inser hur mkt man älskar honom .


Måste tacka min brudar för gårdagen den var galet rolig som det brukar bli ;D
Ni är bäst :) nu ska jag gå och duscha och fräscha till mig lite grann tror jag :) .

Ha en fortsatt trevlig helg !
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0