13 januari

okej persson du har rätt det är sjukt dåligt av mig att säga att jag ska börja uppdatera och så gör jag dte en gång !
sorry ! därför är detta inlägget för din skull :*

Idag ställde jag klockan på nio för att vara duktigt och gå upp
och fixa lite , därför har jag nu städat mitt rum ordenligt , jag har
hängt upp tvätten och snart ska jag fräscha till mig så jag kan
åka och köpa kinamat till mig och jossan, ta bussen ner till stan
och sen tåget till kriistianstad för att först kolla lite i affärer och
sedan möta upp mamma för att kolla klänning till bröllopet och
efter det äntligen gå på bio med mamma och jossan :) vi ska se
svinalängorna :)

ikväll blir det träning igen ! det gillar vi :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0