dags igen

det var ett tag sen sist men ja det blir lätt så
jag vet inte ens om det finns kvar någon som
läser min blogg men egentligen är det inte det
som är det viktiga heller för mig. utan det som
är viktigt för mig är att jag får skriva av mig lite
om hur livet går och så vidare :) .


ikväll är det skånederby och ja folk samlas som vanligt
hemma hos nilssons när det händer ngt så ikv kommer
det lite folk hit , själv ska jag inte vara hemma utan spela
inebandymatch ! Ja ni läste rätt jag har börjat min nya karriär
med innabandy på schemat ! Jag bryr mig inte så mkt om fotbolls
matchen ikv egentligen utan det är klart att HIF vinner !! ;D
Det enda som saknas är familjen B , och jag måste säga att
även fast jag inte insett vad som hänt så är det nu jag börja sakna
J , han var en god man och en älskvärd person ! Saknar hans
dumma kommentarer och jag vet ju vad han hade sagt till mig ikväll !

Iaf annars är det mesta bra lite smågnabb här och var men jag
klarar mig alldeles utmärkt ! Det enda som är att skolan har kommit
igång ordentligt nu och ja det är inte lätt måste jag säga ! Jag är redan
trött på det och inser nu att jag har över tre och ett halvt år kvar !! ORKA

men nu gäller det att hålla uppe livet och det brukar jag vara rätt bra på ;D

-LIIIIIINA !? ILOVEU <3

puss / karrou

Kommentarer
Postat av: lina

JAG läser din blogg :D haha!

och karolina nilsson du är fan bäst!

jag skulle inte klara mig någonstans utan dig,

varken i skolan, ute eller huvudtaget!

du är verkligen bäst!

lovelovelovelove till dig underbaring (k)

<3

2010-09-18 @ 14:59:18
URL: http://lhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0