Nytt inlägg

Nytt inlägg nu på länge. Tänkte att de kanske var dags för lite uppdatering iaf
om nu inte alla har slutat läsa min blogg :P

veckan har rullat på bra och det var bara tre dagar på praktiken så det har
varit långhelg eller varit och varit det är ju faktiskt bara lördag. onsdes var det match
lyckade knycka ett poäng i slutet av matchen igen, känns skönt att vi aldrig slutar kämpa !
annars spenderade jag torsdagen/fredagen hos joakim det var mysigt och bra :)
och gårdagen behöver vi inte prata om förden var sjuk och jag var rädd! lina&josefin

Idag är det match som gäller igen och jag hoppas på tre poäng för det behöver vi
och ikväll är det fest för sara och sofie som har fyllt 20 år. Hoppas på en bra kväll
men bra folk och inget skit :) .

imorgon blir det nog lite jobb med cup syd och förhoppnigsvis umgänger med joakim :) p

puss
/ karrrou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0