sommar ?

Okej när kommer sommaren ? Eller vi kanske inte ska få någon sommar i år ?
jag börjar tveka !


Sitter hos jockes mamma i höör och tar det lite små lugnt, precis så som jag gjort
precis hela denna dagen ! Har bara legat i sängen där nere med jocke och kollat
på fotboll och sovit ! Båda känner sig lite allmänt förkylda och sletna så vi behöver vila :) .
För tillfället är Jocke på träning men jag och hans mamma funderar på att gå ner dit sen,
eller jag funderade på det och hittar inte så Jenny får bli min guide i Höör city ;D .

ikväll blir det lugnt igen och bara kolla brasilien sen halv nio. och imorgon jobbar jocke mellan
åtta och tolv så om jag vaknar innan det får jag leka med kidsen, men det har inte jag ngt emot.
Hoppas på att få lite sol imorgon då jocke jobbar för att sedan åka hem i lagomo tid eftersom
match står på schemat klockan sju i Wää.


du är brabra&bra , och jag tycker om dig mega mkt ! <3

puss / karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0