skorsten

Ja eller ngt sånt .
Skulle vara duktig och ställa klockan på tio , men nu är hon kvart i tolv och jag har nyss ätit frukost .,
Ja det var värt ett försök iaf . Jag sitter här nu med mina historia papper framför mig , dags att göra sista nu innan jag kan lämna den förra terminen bakom mig. Usch franska revolutionen är inget att rekommendera direkt , fast och andra sidan vem vill sitta dagen innan skolan börjar och göra ett arbete i historia ? Inte jag iaf , det kan jag försäkra er om.

Helgen var rätt lyckad , men jag gick över gränsen och nu blir det till att skärpa till mig , jag får sluta med drickandet ett tag nu , jag vet att man alltid säger så men det är nu måndag och jag känner mig fortfarande bakfull och så får det faktiskt inte gå till , just det mina föräldrar pratar inte med mig heller så blir inte det bättre när de kommer hem så får jag nog hitta någonstant att sova i natt , men det ska inte bli så svårt :) .

Nu ska jag bara snabbt in och kolla facebook för jag måste verkligen göra mitt arbete sen , jag ligger efter känner jag . Idag eller framåt kvällen hoppas jag på umgänge med mina vänner , får se hur det blir med den saken , jag hoppas iaf.

ge mig sommar - NU !

puss / karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0