black old son

haha okej , ? . vet inte men jag lyssnar iaf på den låten nu därför okej ? :P .
idag vaknade jag av mig själv och det var skönt ingen som borrar och
håller på så mkt där ner , exakt under mitt huvud ! .

Idag ska jag och syrran fixa lite foto och så , sen ska jag ner till stan
och möta upp , lina,jenni,sofia och Louie !! :D , fixa present till Caisa som
blir 20 år (grattis honey) på lördag & då är det fest :D .

Allt känns så skönt och livet rullar på , jag är glad och jag ska fortsätta
med det , det är slut på sura miner och bara till som per "folke" linell brukar
säga "gilla läget " . Ja just fotbollen dra igång nu med och det behövs
jag har på tok för lite att göra ska jag säga :p .

Nej nu ska jag lägga in lite bilder på ja bilddagboken :D .
älska bilden !
ha en bra dag för det ska jag :D .

puss / karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0