sportlovet är över

Men det gör inget ! jag har haft helt sjukt underbar vecka !
Just nu är mitt liv bättre än någonsin och jag har tänkt att
fortsätta leva såhär i glädje  :D

Gårdagen blev asbra ! Jag,jossan& evelina gick hem till
lina och där blev det lite party och jag kan säga att allt
handlar om vikla människor man har runt sig, har man rätt
människor runt sig kan man ha jävla fest på fyra pers ;D .

Slut stationen blev Qbar där vi shakade stället , helt magisk
kväll/natt tiden bara rann iväg på vägen hem mötte jag fredrik
han var på väg till stan så hängde med han en sväng har inte
träffat han på skit länge så vi fick snacka ifatt lite om allt
möjligt . Stötte även på annat väldsigt trevligt folk som ja
det kommer bli kul att ses nästa gång helt enkelt ;D .


Nu sitter jag och skriver in alla våra matcher i kalendern det
är ett par stycken men det gillar vi seriepremiär den 9 april
hemma halv åtta på a-plan ! :D


imorgon är det skola igen , inte helt kul men va fan jag klarar mig ! :D
bilder från mys med jossan&julia&sofia

julia nyduschad ;P

karolina&sofia nyduschade

pusshej/ karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0