iloveu

Josefin Nilsson , min lilla älskade lillasyster . Vi finns här allihopa och kommer stötta dig igen allt okej ? Du är aldrig ensam vi är här ! You are not alone , I´m here with you , thow you´re far away I´m here to stay !

Annrs chill dag i skolan , sitter och skriver projekt nu , ska väl kunna hinna klart de här innan sportlovet har ju nästa vecka på mig med så får skriva allt jag har kvar då annars får jag göra det på sportlovet om inte annat :) .
Tog mit själv en liten sovmorgon i morse så jag började kvart i tolv istället för kvart över åtta och det var väldigt välbehövt eftersom jag sov till två igår hade jag svårt för att somna.

ikväll blir det först träning med mamma och lillan hoppas jag och sen är det fotbollsträning som gäller för hela bunten , och ja det gillas starkt ! Fast min kropp är lite trött på träning men inte mitt huvud och man går efter sitt huvud , eller kanske efter sitt hjärta ? vad säger det då ? ingen aning för tillfället .

åh ja jossan , gråt inte för då gråter jag !

puss / Karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0