sommarn är på väg

På god väg faktiskt . Idag är det femton grader
ute och jag ska fakiskt spendera dagen utomhus
för att få tjäna lite pengar såhär på lovet liksom
vem vill inte det ;D .

Vill passa på att säga grattis till Fanny Lindborg
som fyller 23 idag tror jag det är ! Så grattis vännen :)


Just det , du var arton & det måste ha gjort mig femton
eller hur ?  du höll på att ta ditt körkort men jag tog för mkt
uppmärksamhet så du failade på första teorin. När du inte
umgicks med mig längre fick jag sedan reda på att du klarat
ditt körtkort och gled omkring i din fina bil !
Kommentarenjag fick när jag mötte dig ute på puben
tre år senare den sitter kvar och mitt svar var underbart :)


puss / karrou


Kommentarer
Postat av: Lina

lovely <3

2010-04-07 @ 14:52:48
URL: http://linaajosefine.blogg.se/
Postat av: Fanny

Tack söta du, det värmde!!

Hoppas vi ses snart, massor med kramar <3

2010-04-07 @ 17:58:18
URL: http://fannyochmarcus.blogspot.com/
Postat av: Anonym

vsg Fanny :) hoppas jag med ! Puss <3

lina <3

2010-04-08 @ 15:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0