bästa vän

Fredes , Stoffe följde med mig hem och hemma väntade Simon och Jossan :) . Hade en fruktansvärt rolig dag och kväll och natt med dom fyra . Började med pizza och efter det film och film och sen film igen ! , Jag lyckade vakna klockan tre på natten med enorma magkramper så mellan tre och åtta sov jag på golvet ! . som sgat åtta vaknade jag och gick upp och snackade med mamma och pappa lite och senare vaknade även de andra tre , sp vi satte på film och jag gick och packade väskan till dagens match .
Det blev vinst med bottenlaget löberöd med 1-0 , asgod vinst men vi borde gjort fler mål . Men jag gjorde mitt jobb och höll nollan ! .

Efter matchen följde jag med till mitt andra hem i vanskiva , och hem till min bästa vän ! . Riktigt kul att äntligen få prata och ungås med henne , och som jag saknat henne ! Vi var skit trött så efter en tallrik glass och lite godis så somnade vi efter mr. bean dvs strax innan halv elva ! :O . Och inte nog med det så sov vi till nästan tjugo över elva , tretton timmar! bra jobbat flickor , ja vi kan ju inte säga att vi inte är utvilade iaf ;D . Nu är det snart mat och medans evelina pluggar lite grdering eller ngt så passade jag på att skriva lite blogg & sen bär det av till match med b-laget mot sösdala och förhoppningsvis tre nya poäng , denna helgen . Ikväll blir det herrarnas match och sen hem och jag vet inte , sova kanske .
riktig skönt att få träffa min bästavän igen , vi hade ju en del snack att ta igen om man säger så :') <3


Ha det bra , för det ska jag ha ! . / Karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0