What would my daddy do ?

På tiden att skriva lite nu igen kanske. Det sjuka med att skriva denna blogg är att varje dag jag kommer hem så tänker jag och vad bra nu har jag tid till att skriva i min blogg lite med , men nej sen så dyker det upp en massa saker eller som det nu har varit de senaste dagarna så har jag somnat när jag kommer hem från skolan.
Som nu är jag sjuk IGEN och det börjar bli riktigt tråkigt nu , har varit småsjuk nu ungefär sen vi började skolan och det suger . Igår släpade jag mig till skolan för jag kände att jag behövde gå till engelskan och ja det var dumt somnade direkt när jag kom hem och för att jag gick dit igår blev jag sämre och fick därför stanna hemma idag , och hoppa projektarbete och lämna det till Stoffe var inte heller bra . Men det jag skulle komma fram till var att det sjuka med detta är att den enda gången man har tid till att skriva ngt i bloggen är när man är sjuk och inte orkar ngt annat . Ska ju inte behöva va så .

Men i alla fall så kommer denna dagen gå åt till att bara ligga i sängen och kolla på tv och skicka sms! :´

/ karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0