paradise

paradise is a world that i´v heard of .

-Jaha , mina ögon vil bara falla ihop och somna , och jag har träning om en och en halv timme.
Kanon!

-Killen som jag verkligen verkligen tyckte om , ja jag älskar honom har/är på väg att "dumpa" mig.

- Skolan får mig att må skit eftersom det bara läggs på felr saker att göra hela hela tiden .

- Vet inte om jag ska spela i helgen men om jag ska får jag göra det tejpad eftersomjag skadat tummen igen.

Som ni märker är jag inte inne i min bästa preiod i livet . Ni får stå ut med mig .
. / karrou


Kommentarer
Postat av: Jenni

finns för dig föralltid..

2009-11-18 @ 20:57:23
URL: http://jennicarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är bäst ! <3

2009-11-19 @ 15:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0