helg

Låång dag , konstig morgon och jobbig eftermiddag .
Jenni,Lina,Fija,Louise , tacktacktack för ni lyssnar på försöker ! puss på er <3

Äntligen helg iaf och ikväll blir det bara lungt
med mamma och pappa och till mat severas taco !
GOTT !
Annars förbereder jag mig inför morgondagen och inget annat .


Trött på allt , jag visar inget utåt men inerst inne känns det så jävla mkt
det gör ont att veta men ändå inte veta . Jobbigt och jag vet jag gnäller
men ingen tvingas läsa detta utan det är skönt att skriva av sig bara .
Jag försöker göra mitt bästa men lyckas tydligen inte så bra .
Jag saknar dig , ditt tal din humör ja allt ! . Något kan vi ju få tillbaka iaf.
Tänk på det , det gör jag hela tiden !. <3

 

Ingen uppdatering imorgon för jag är hemma sent ,


Kommentarer
Postat av: NENNI

allt för dig (v.

2009-11-23 @ 17:57:05
URL: http://jennicarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0