tröttsamt

Två dagar i rad har vi nu i skolan bara haft lektioner som man måste lyssna på och inget jobbande , så segt . Idag är det ingen bra dag och jag är riktigt trött , funderar på att gå och lägga mig en stund för sen kommer de andra hem och de kommer sluta med att vi bråkar eftersom jag råkar vara rätt irriterad när jag är trött , synd om de andra ? ha ja absolut så det hade nog varit det bästa för oss alla .
Senare idag ska jag också skicka iväg ett email till Britt-Marie om vi får låna tomten till beachoccern , eftersmo det är snart :D . we like it ja ! . Snart är det Spanien endast typ 12 dagar kvar eller ngt .
Igår fick jag äntligen träffa min bästa vän , som jag saknat dig , i love you !


puss*k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0