If i could turn back time

Jaha det är kanske dags att blogg lite igen nu då , det var ju ett bra tag sen sist. Men jag har inte tid längre och datorn är itne mitt största intresse just nu faktiskt. Men ska ändå berätta lite vad som hänt .

kom hem från spanien i onsdes , en helt underbar resa med de två bästa i mitt liv . Blev mkt sol,bad och god mat med dricka såklart. Bra partyställen fanns det med och träffade trevliga pojkar från eskelstuna , (y) .
 
Midsommar i attarp blev bra , efter att ha festat lagom mkt i spanien va jag inte alls sugen på stor fest utan följde med mamma och pappa till attarp och till några av deras kompisa , blev bra drag där faktikst och efter lekarna kom Cassi , alex kompis och hämtade mig och jossan för att fest hemma med lite av hans vänner . Louie och company döck upp här och resten av folket drog vidare till stoby på fest och jag som inte orkade tog taxi till mamma och pappa igen och avslutade min kväll där. När klockan var två hade vi väntat på taxi i över en och en halv timme så Cassi fick vara chaufför igen och hämta oss , tack för det . blev läggdags vid halv fyra eller ngt.
 
Efter har det inte hänt så mkt , lekt med evelina och spelat lite fotboll och lite solande och badande i poolen. Nu ska jag nog hjälpa mamma och pappa och ikväll är det fotboll på TV . .




puss*k.nilsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0