torsdag & fjorton dagar kvar

Hejhopp ! Dagen började med teori på Linné och blev en aning utskrattad , det första vår lärare gör är att talar om för alla att slå upp sidan ELVA , gissa vad som är på sidan elva då ? jo det ska jag berätta , en bild på mig när jag är målvakt för typ tio år sen !! smått pinsamt & alla skrattade och nu är jag lite spänd på vad Sofie tänke göra med den bilden också.

Efter en lång och irriterad dag i skolan gick jag ner till stan för att möta min bästa vän (: , efter att ha krånglat oss förbi alla polisbilar och folk eftersom det har varit rån i stan (haha) , så gick vi in till Wok House för att äta buffé där , extremt gott och BILLIGT ! Tog en liten kort runda på stan , asgarvade & bestämde oss sen för att gå upp till Åkes kontor och sätta oss där och chilla lite för att sedan gå till Snoze för Eve skulle färga håret . För jäkla trevlig personal och både dom och vi var v'ldigt toppade så det belv två timmar av massa skratt och Eves hår blev super fint !

Nu sitter jag här , Jossan och Evelina ska snart sticka till träningen och jag ska stanna hemma med mamma och pappa eftersom jag har en liten vilodag idag & det ska faktiskt bli skänt även om jag är lite sugen på att stcika till träningen idag som jag sa till Fija att jag skulle så jag kunde hålla henne lite sällskap när de andra sprang men huvudet är inte på topp och jag tror jag ska äta en god kvällsmat och sedan krypa ner under täcket med en kopp varmk choklad och sen titta lite på TV .

Ha det så bra så hörs vi ,

puss
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

weiiii , tack för en toppen dag bästa ! <33

Älskar verkligen natt vara med diiiig . du är det bästa som finns och vi har så kul alltid . kvittar vad vi gör bara vi är tsm sp e jag lycklig <3

2009-01-29 @ 19:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0