tisdag & sjutton dagar kvar .

Eftersom jag nu har tagit mig tid till att skaffa blogg så tänkte jag skriva lite om dagen . Började med film på svenskan & även på samhället och på yrkesämnet gjorde vi i stort sätt inget alls. Efter en kort samling med klassen & enorma diskussioner om att vi vill har våra "BF-kläder" och åka på läger och göra ngt tillsammans så kom jag äntligewn hem och nu sitter jag här , jag och syrran har satt in en fiskgratäng i ugnen & som jag hoppas på att det snart är klart eftersomjag är enormt hungrig. Vidare information för denna dagen är först en inomhusträning och sedan direkt ut till grusträningen (: . Mycket träningar men jag gillar det , vad skulle man annars göra ?

 & just nu kan jag inte tänka på annat än Spaninen resan i sommar med Josefin & Evelina .

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0