Vilken härlig dag , nannan nana ..

Jaa faktiskt , har haft en jätte bra dag :D , sitter nu och kränger i mig ett kexchoklad så jag kan piggna till lite , Persson kommer och hämtar mig och mamma om en halvtimme , så ska vi köra till Fjälklinge och spela träninsmatch mot Vilans , haha , ja det kan väl bli bra , matchen är halv nio så vi är väl hemma vid elva ikväll kanske . Dagen har annars spenderats med Josefin idag igen , and we like it ! Vaknade tolv gick och handlade frukost och sen bara chillat hela dagen , lite tv mkt dator och singstar :) , Vi avancerade lite till middag och kokte potatis och stekte fiskpinnar mmmm vad gott det blev ! , nu ska jag packa det sista , ha det bra hejdå ! .


puss* k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0