tisdag & nio dagar kvar

Precis pressat ner en tallrik med pasta och köttfärssås , ganska gott . Dagen har varit så sjukt blandad , började med svenska där vi skrev om slutet till Romeo och Julia , blev väl jävligit bra faktiskt. Sen blev det yrkesämne där jag bara var helt irriterad och , de flesta irriterade nig sig på att jag var det också . Matseln drogs upp konflikter , vilket slutade med att jag gick där i från orkade bara inte höra på det , jag har kommit på att jag alltid rymmer ifrån när jag inte pallar trycket. Skit samma med dåligt samvete och långtråkig rast drog jag ändå till samhällslektionen som faktiskt blev himla kul , ( efter det att han visade filmen med gässen på ! ) . Kunde inte hålla mig för skratta och satt och skrattade åt allt och inget , till och med Stoffe tyckte nog jag var rolig idag för vi hade lite "krig" om  att jag vann , fick en så perfekt avslutning !  :D  <3 .

Ikväll blir det träning på grus , får se hur långe mina benhinner håller denna träningen , fy fan för dom det gör så in i bombens ont :( . I alla fall Johanna hämtar väl upp vid kvart över åtta och sen är det träning till klockan 22.oo .
Får väl ta en liten titt på bilddagboken och sedan göra "läxan" i engelskan till imorgon , ska skriva en story , så måste läsa The Veldt . Vi ses och hörs .
Helgen närmar sig och jag är mer pepp än vanligt , i helgen är det fest ! .

Man börjar dock inse vilka vänner man har ,
som min lärare sa det gör mer ont att prata bakom ryggen på en ,
 än mitt framför näsa , det trodde jag verkligen INTE om dig .


'puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0