Tell me the truth

Hej , okej jag har nu precis kommit hem från träningen , har kommit på att träning hjälper mig att slappna av och ha kul . Riktigt kul träning idag , och fick lära mig ett nytt ord "bebispass" vilket innebär en stenhård passning två meter upp i luften , ja gud vad vi skrattade ! . I alla fall dagen har varit bra annars , vaknade upp ute i Åkestorp hemma hos Evelina , gick upp åt och sen gick vi ut och åkte pulka och spark & gick även en mysig promenad i skogen :) . När vi kom in väntade pannkakor och sedan tv , vi hamnade framför tv ändå tills klockan blev tjugo i sex då mamma kom och hämtade mig , det var en lång eftermiddag med bara en massa Tv tittande , väldigt skönt och behövande . Nu sitter jag här och ska snart ner till träningen och hämta Jossan eller jag ska prata med Per & sen ska mamma skjutsa Jossan till Julia ,  efter det blir det förhoppningsviv lite mys framför Tv antingen med mamma och pappa eller med mig själv , kanske bäst med mig själv , det är skönast så och då får man ju bestämma vad man vill titta på också :D . nej ha det bra & godnatt .


puss* k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0